Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

távoli hard reset

Indította Eldenisa, szeptember 08, 2017, 10:26:49 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 1 Vendég van a témában

Eldenisa

Sziasztok


Amatőr vagyok a témában, így biztos lesz aki majd hozzátesz a témához, illetve pontosít vagy kijavít. Na szóval távoli újraindításra 1 módszer, alacsony költségvetéssel:
amikre szükségünk van:
Arduino uno(kínai kb 1000 forint)[size=78%]http://www.ebay.com/itm/ATmega328P-CH340G-UNO-R3-Board-USB-Cable-Compatible-with-Arduino-LW-/172350624428?epid=1184299414&hash=item2820e5d2ac:g:EBcAAOSw8gVX44KH[/size]
Ethernet shield(szintén kínai, 1500 forint körül) [size=78%]http://www.ebay.com/itm/Ethernet-Shield-W5100-For-Arduino-Main-Board-2009-UNO-ATMega-328-1280-MEGA2560-/400356634583?epid=694431527&hash=item5d371d6fd7:g:dH4AAOSwARZXiFTP[/size]
tranziszot(alaplaponként 1db) [size=78%]http://www.ebay.com/itm/10pcs-55V-49A-IRFZ44N-IRFZ44-Power-Transistor-MOSFET-N-Channel-LW-/172129149130?epid=1553081184&hash=item2813b260ca:g:6wcAAOSwYlJW4cZm[/size]
kábel az összekötéshez, ha nem akarsz forrasztani akkor: [size=78%]http://www.ebay.com/itm/40pc-Row-Male-Female-Dupont-Wire-Cables-Jumper-10-20-30cm-2-54MM-1P-For-Arduino-/191883097424?var=&hash=item2cad1fb550:m:mO4PtJQfdd9mJXV18qvMH2A[/size]
statikus IP cím, vagy egy ingyenes dns cím pl https://www.noip.com/ beregisztrálunk és generálunk egy tetszés szerinti címet, pl btc.ddns.net (erre később szükségünk lesz) hozzá tartozó szoftver telepítése és futtatása


Nos első lépésként le kell tölteni az arduino szoftverét a megfelelő általunk használt platformra: https://www.arduino.cc/en/Main/Software
Feltelepül vele a szükséges driver, ezután az arduinot be lehet kötni egy usb portra. Eszközök->Port résznél be kell állítani melyik COM portot használja az arduino(eszközkezelőből kinézhető, ha nem egyértelmű)