Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

Bányászás ingyen árammal

Indította Roger, december 09, 2016, 08:28:40 DÉLELŐTT

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 2 Vendégek van a témában

Roger

Sziasztok,

Látam már CPU bányászásról is kérdéseket, és mindenki azt válaszolta, hogy nem profitábilis. Én úgy látom, hogy vannak egy páran akiknek a munkahelyükön van lehetőség ingyen árammal bányászni, mint pl nekem is, így minden módszer hoz profitot.
Pl a 40 darab felhasználói gépen is futhatna rejtetten CPU miner, de vannak szerverek is amik amúgy is mennek egész nap (azért nem árt ha te vagy az admin).

Sajnos bányászásban kezdő vagyok, ezért lenne is egy kérdésem. Hogyan lehet EXP-t bányászni RX470-el, windowssal? Ingyen árammal ez a legprofitábilisabb jelenleg a www.whattomine.com szerint. 1 kártyával.




Roger

És mondhattok nekem valami jól bevált CPU minert is, ami parancssoros, és task schedulerrel el tudom rejteni a hátterben minden windows indításkor.  ;)

mr_nobody

Azért egy szerverre nem pakolnék minert. Én is serverekkel dolgozok. nem hiába van egy szervernek hatalmas erőforrásai. ki kell szolgálnia az összes usert, stb ... ha meg még a háttérben bányászkodik a gép, feltünően lassabb lesz. Ja meg azt is fontolóra kell venned, hogy egy másik sys-admin ekinek van hozzáférése a géphez észre veszi a minert. Én azért nem játszadoznék a munkahelyemmel. nem ér annyit az egész. kliens gépekre mehet a miner :D

Roger

Ha pl. GPU-t teszel a szerverbe és azzal bányászol, nem lesz lassabb. Más sysadmin nem fér hozzá, csak külsősök, és csak az én kérésemre.
Viszont ingyen árammal már ahogy mondtam, a zcash nincs az elsők között, ezért is indítottam egy új témát, hátha itt összegyülnek az ingyen áramos kollégák és megvitatjuk, hogy mit és hogyan éri meg bányászni.

drizzt_do_urden

EXP a claymore ETH minerevel banyaszhatsz. a leirasokba nala azthiszem van is egy pelda hogyan kell.