Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

HELP! Itt kérdezz ha kezdő vagy / elakadtál

Indította bbencee, december 02, 2016, 05:27:29 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 5 Vendégek van a témában

dexter


drizzt_do_urden

Idézetet írta: dexter Dátum december 05, 2016, 01:03:17 DÉLUTÁN
A két 4-es molex csatlakoztatva van.

az alaplapon is van egy molex. Az csatalakoztattad? ott kell legyen a portok mellett.

bacsoka

Idézetet írta: dexter Dátum december 05, 2016, 01:00:13 DÉLUTÁN
Van egy tartalék új MSI Z97 gaming 5 alaplapom is de még nem jött meg a riaser hozzá. De addig is a H81-es kellene életre kelteni.
Reseteld a BIOS-t és kezdj elölről mindent lépésről-lépésre.
Nézd át a csatlakozókat mindenhol a tápnál is.


zenetibi


atideath

Sziasztok.

Kezdő vagyok még ezért előre is elnézést kérek. A következő gépet szeretném felépíteni:
Asrock BTC 2.0 Alaplap
4Gb DDR3 memó
120Gb SSD
6 x RX470 8gb
Lepa 1000W tápegység

Milyen gyártót ajánlottok a kártyáknál? És milyen változatot? Mert van annyi féle mint a huzat. Én Sapphire Nitro+ -ra szavaztam de láttam már sima Nitro-t is belőle (Passz hogy mi a különbség). Esetleg valami ötlet? Most ahogy látom MSI RX480 Gaming 8Gb van jó áron.
https://www.minermonitor.eu
BTC: 1KzEse6pq72fwPwiwqZWJqaqNJvMZ8EXnK

bacsoka

Idézetet írta: atideath Dátum december 05, 2016, 01:42:33 DÉLUTÁN
Sziasztok.

Kezdő vagyok még ezért előre is elnézést kérek. A következő gépet szeretném felépíteni:
Asrock BTC 2.0 Alaplap
4Gb DDR3 memó
120Gb SSD
6 x RX470 8gb
Lepa 1000W tápegység

Milyen gyártót ajánlottok a kártyáknál? És milyen változatot? Mert van annyi féle mint a huzat. Én Sapphire Nitro+ -ra szavaztam de láttam már sima Nitro-t is belőle (Passz hogy mi a különbség). Esetleg valami ötlet? Most ahogy látom MSI RX480 Gaming 8Gb van jó áron.
Nézzél be a "Milyen rig-et tanácsoltok?" című témába!!! Ott már vannak vélemények! Egyébként jó kis RIG, a tápot még gondold meg!