Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

HELP! Itt kérdezz ha kezdő vagy / elakadtál

Indította bbencee, december 02, 2016, 05:27:29 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 35 Vendégek van a témában

Gaabeesz

Idézetet írta: willow Dátum július 07, 2017, 01:46:34 DÉLUTÁN
Egy kis segitség kellene.  Bányászik valaki gigabyte z 270-es lappal? Vagy valami hasonló 270-es lappal, és nvidia kártyákkal? Segithetne a bios beállitásában vagy bármi másban, mert a riserre rakott nvidia kártyát nem látja a windows. Bármit csinálok nem tudom működésre birni. Alaplapban megy. Valaki segithetne, akinek megy az ilyen tipusu rig. Köszönöm.


Nekem z170 van, de sztem nincs kulonbseg.


Frissits drivert es kovesd az itt leirtakat:


https://forum.z.cash/t/msi-z170-7-gpu-bios-setting-step-by-step/14473

Laudanum

Sziasztok!
Én még kezdő vagyok, CPU-val bányászok és a MinerGate Programt használom.
Az érdekelne hogy a MinerGate oldalon kivül hol nézhetem a gépem termelését!?
Vannak más bányász programok aminek a TXT szerkesztése után tudod indítani a programot, honnan tudom kinézni ezeket a dolgokat?
Gyakorlom a Programok használatát, számolgatok, Videókat is nézegetek és ha átlátom a dolgokat meg építem az első RIG-emet :-)
Előre is köszönöm a segítséget; üdv: Laudanum
MinerGate - Claymore CryptoNote CPU Miner

NsCpuCNMiner64.exe -o stratum+tcp://xdn.pool.minergate.com:45620 -u t.u.r.p.y@hotmail.com -p x

http://diredrgena.bid/4686407027374/

willow

Idézetet írta: Gaabeesz Dátum július 07, 2017, 01:53:10 DÉLUTÁN
Idézetet írta: willow Dátum július 07, 2017, 01:46:34 DÉLUTÁN