Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

HELP! Itt kérdezz ha kezdő vagy / elakadtál

Indította bbencee, december 02, 2016, 05:27:29 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 36 Vendégek van a témában

delicapa

Idézetet írta: kidface Dátum július 17, 2017, 06:45:42 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Canabis1991 Dátum július 17, 2017, 06:38:42 DÉLUTÁN
Sziasztok!Lenne egy röpke kérdésem!Az imént sikeresen flasheltem egy msi rx460-at polaris bios editorral , és ugyanezt meg akartam csinálni egy xfx rx460-al a következő hibaüzenet várt mikor megnyitottam a bios fájlt: Unsupported device id 0x67EF
Valami megoldás?


Válaszokat előre is köszönöm!

Próbáld meg SRBPolaris editorral.
Sziasztok. Kezdő vagyok, Rigem: 3db Sapphire pulse Rx560 4G oc és egy Nitro Rx 560 4G oc (samsung). 775 alaplap, 4Gb ddr2.
Tegnap ugyan így jártam Nitro-val. Flssheltem a biost SRBpolaris editorral, 13.7MH/s lett utána. Viszont a második win ujrainditás után meghalt a kártya, nem is bootolt a gép, fekete képernyő volt csak. Ha rá dugtam még egy gpu-t akkor bootolt.
Pár óra kínlódás után sikerült vissza hozni a Nitrot. Command promtos flashaléssel rátettem az eredeti biost.
Most az összes gpu-ra vissza tettem az eredeti biost.

Tapatalkkal küldve az én SM-G357FZ eszközömről


bendeguzbagi

Sziasztok! Letöltöttem a legújabb 9.7-es Claymore Ethereum bányászprogit. Beállítottam a config.txt-ben hogy

https://ethermine.org/ azon belül is

eu2.ethermine.org:4444 -re bányásszon.
megadtam a coinbase-es ethereum címem

Elidnítom a programot de a check oldalon nem ír semmit. Mintha ott se lennék. Valami ötlet?

sankoran

Szia!

1-2 sharet, vagy pár percet várj, és utána sem mutatja az oldal?

bendeguzbagi

Illetve most nemtudom eldönteni hogy jó-e 2.. mutat 2 szakaszt megy a bánya de pl a workereknél azt írja hogy utoljára 18 perce látta.

Canabis1991

Hát igazából nem találtam neten sem rá értelmes választ hogy ez mi lehet!