Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

HELP! Itt kérdezz ha kezdő vagy / elakadtál

Indította bbencee, december 02, 2016, 05:27:29 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 34 Vendégek van a témában

Gyaloggalopp

Sziasztok!

Windows 10 rendszernél ki szeretném használni a többasztalos módot.
Az lenne a kérdés hogyan tudok automatikusan futtatni egy file-t, hogy az a "2." asztalon jelenjen meg? Így az alapértelmezett asztalon nem jelenne meg semmi.

Sajna nem találtam leírást erről.

Gyaloggalopp

Idézetet írta: pcguru68 Dátum november 30, 2017, 08:13:50 DÉLELŐTT
Sziasztok. Nagyon kezdő vagyok még. Olyan problémám van hogy, nicehast használok. Csütörtök óta 1kártyával bányászok. Szombatig 4,5 dollár jött össze. Azóta levél megy a pénz. Ma reggelig 5.2 dollár lett. Hétfőn este 6dollár lett,  kedd reggel 4,8 tegnap este 5,9 ma reggel 5,3 lett. Hova tünt el a pénzem? Segítséget elöre is köszönöm


Szia!

Ha valamilyen kriptovalutában van a pénzed. és kijelzi mennyit ér dollárban.
Az aktuális árfolyamnak megfelelően írja ki az értékét.


SF

Idézetet írta: Gyaloggalopp Dátum november 30, 2017, 09:13:00 DÉLELŐTT
Sziasztok!

Windows 10 rendszernél ki szeretném használni a többasztalos módot.
Az lenne a kérdés hogyan tudok automatikusan futtatni egy file-t, hogy az a "2." asztalon jelenjen meg? Így az alapértelmezett asztalon nem jelenne meg semmi.

Sajna nem találtam leírást erről.


https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-start-winpc/opening-programs-on-second-monitor-not-main/ebc1d56d-8b75-47d4-91b8-64ea71cc206a

pcguru68

Idézetet írta: Gyaloggalopp Dátum november 30, 2017, 09:14:53 DÉLELŐTT
Idézetet írta: pcguru68 Dátum november 30, 2017, 08:13:50 DÉLELŐTT