Poloniex, Coinbase,Novaexchange,Bittrex, Debit Card, utalások,kezelések és egyéb

Indította miklos1296, december 03, 2016, 06:18:19 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 33 Vendégek van a témában

Melyikben bízol meg leginkább?

Kraken
Coinbase
Bittrex
Poloniex
egyikben sem

traktoros

Hali !

Coinbase-en nem tudok instant vásárolni coint, eldobja mindig egy hibaüzenettel, hogy nem engedélyezett. Drága OTP-nél a webfelületen nem látok semmi opciót amivel ezt javítani tudnám, valakinek erről van tapasztalata? Vagy be kell mászni a banka valamit engedélyeztetni ?
SEPA utalás ment gond nélkül többször is, csak ez nem.
ETN azaz Electroneum Android miner Ref kód: D6378E Írd be a telefonos appodba és mindketten többet kapunk First KYC compliant Coin, magyarán lehet még belőle valami a későbbiekben

traktoros

Idézetet írta: traktoros Dátum október 16, 2017, 09:58:42 DÉLELŐTT
Hali !

Coinbase-en nem tudok instant vásárolni coint, eldobja mindig egy hibaüzenettel, hogy nem engedélyezett. Drága OTP-nél a webfelületen nem látok semmi opciót amivel ezt javítani tudnám, valakinek erről van tapasztalata? Vagy be kell mászni a banka valamit engedélyeztetni ?
SEPA utalás ment gond nélkül többször is, csak ez nem.

Közben rájöttem, hogy 3d secure nélkül nem megy, és egyenlőre úgy néz ki a szaros otp-nél nincs is ilyen, bezzeg a román otp-nél írja...
Még nyomozok utána, de ha valaki jobban tudja nem bánom ha leírja. ;)

OTP oldalából kibogozni valamit művészet, lehet váltani kell...
ETN azaz Electroneum Android miner Ref kód: D6378E Írd be a telefonos appodba és mindketten többet kapunk First KYC compliant Coin, magyarán lehet még belőle valami a későbbiekben

Zsolt571

Csak én nem tudok pénzt tölteni a Plastic kártyámra Cryptopayen vagy nálatok is ez a helyzet ?

Én sem tudok már egy hete.

woren

Idézetet írta: Zsolt571 Dátum október 16, 2017, 03:44:19 DÉLUTÁN
Csak én nem tudok pénzt tölteni a Plastic kártyámra Cryptopayen vagy nálatok is ez a helyzet ?

Én sem tudok már egy hete.


Az király !
Pont ezért vettem Cryptopayen is Plastic kártyát, mert azthittem ez biztos megbízhatóbb mint az Uquid, de úgylátszik mindegyik ilyen gagyi !
A végén még annak is örülhetünk, hogy a Virtual kártya még működik...

tomno1

Sziasztok,

HITBTC-n van bitcoin-om, szeretném advanced cash-re juttatni, hogy majd kártyával kivehető legyen.
Lehetséges?
Hogy kerül az ADVcash számlára a pénz?
BTC-ben, vagy előtte EUR-ra vagy USD-re kell váltani és azt átküldeni?
ADVcash-re hogy lehet küldeni?

Köszi a segítséget.

Csongor

Nehany napja engem is szivat a Bittrex. Kerte, hogy ellenorizzem magam, Basic verification-t nem fogadta el, utana bekuldtem a szemelyi+szelfi kepet, ezt sem fogadta el, keri, hogy ismet kuldjem el. Ujbol nem tudom kuldeni, nincs ra lehetoseg, nincs hova kattintani. Mit tudok tenni? Szamomra eleg szep osszeg volt bent, most akkor felejtsem el?

xenosz2

Idézetet írta: Csongor Dátum október 17, 2017, 03:43:21 DÉLUTÁN
Nehany napja engem is szivat a Bittrex. Kerte, hogy ellenorizzem magam, Basic verification-t nem fogadta el, utana bekuldtem a szemelyi+szelfi kepet, ezt sem fogadta el, keri, hogy ismet kuldjem el. Ujbol nem tudom kuldeni, nincs ra lehetoseg, nincs hova kattintani. Mit tudok tenni? Szamomra eleg szep osszeg volt bent, most akkor felejtsem el?

Én írtam a supportra, de előbb oda is be kell regsiztrálni az e-mail címeddel és nyitsz egy support ticketet.

Egyébként azt is olvastam,hogy nem elég a selfie és a személyi. valakinek azt írták vissza,hogy a személyi mellett olyan selfiet készítsen ahol tartja a személyit jól láthatóa adatokkal és egy papírlapor rajta bitrrex felirat és egy aznapi datum
én  megcsinalom ezeket és hozzácsatolom a support tickethez

Zsolt571

CRYPTO PAY felhasználók figyelem!

Sokan nem tudunk feltölteni pénzt a plastic card-ra. Utána  jártam miért. Akinek nem működik valószínű visszakapta a kártya rendelési árát.( 15 euro) Ez azért történt mert már ez a rendszerük nem működik. Megoldás!! Új kártyát kell igényelni és a rendelés végén a "PROMO CODE" helyre be kell írni hogy "RLYSORRY". Ekkor eltűnik a rendelésből a fizetendő 15 euró és ingyen küldenek egy új kártyát. Csak azt nem értem miért nem lehet elküldeni e-mail-ben automatikusan. Ha nem kérdezem meg soha nem tudom meg.

bazsy

Idézetet írta: Zsolt571 Dátum október 17, 2017, 06:30:22 DÉLUTÁN
CRYPTO PAY felhasználók figyelem!

Sokan nem tudunk feltölteni pénzt a plastic card-ra. Utána  jártam miért. Akinek nem működik valószínű visszakapta a kártya rendelési árát.( 15 euro) Ez azért történt mert már ez a rendszerük nem működik. Megoldás!! Új kártyát kell igényelni és a rendelés végén a "PROMO CODE" helyre be kell írni hogy "RLYSORRY". Ekkor eltűnik a rendelésből a fizetendő 15 euró és ingyen küldenek egy új kártyát. Csak azt nem értem miért nem lehet elküldeni e-mail-ben automatikusan. Ha nem kérdezem meg soha nem tudom meg.


Köszi az infót!

bazsy

Idézetet írta: bazsy Dátum október 17, 2017, 06:31:19 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Zsolt571 Dátum október 17, 2017, 06:30:22 DÉLUTÁN
CRYPTO PAY felhasználók figyelem!

Sokan nem tudunk feltölteni pénzt a plastic card-ra. Utána  jártam miért. Akinek nem működik valószínű visszakapta a kártya rendelési árát.( 15 euro) Ez azért történt mert már ez a rendszerük nem működik. Megoldás!! Új kártyát kell igényelni és a rendelés végén a "PROMO CODE" helyre be kell írni hogy "RLYSORRY". Ekkor eltűnik a rendelésből a fizetendő 15 euró és ingyen küldenek egy új kártyát. Csak azt nem értem miért nem lehet elküldeni e-mail-ben automatikusan. Ha nem kérdezem meg soha nem tudom meg.


Köszi az infót!


Ja igen a régi kártyával mi lesz nem lehet azt be vinni a rendszerbe újból?

Zsolt571


woren

Idézetet írta: Zsolt571 Dátum október 17, 2017, 06:30:22 DÉLUTÁN
CRYPTO PAY felhasználók figyelem!

Sokan nem tudunk feltölteni pénzt a plastic card-ra. Utána  jártam miért. Akinek nem működik valószínű visszakapta a kártya rendelési árát.( 15 euro) Ez azért történt mert már ez a rendszerük nem működik. Megoldás!! Új kártyát kell igényelni és a rendelés végén a "PROMO CODE" helyre be kell írni hogy "RLYSORRY". Ekkor eltűnik a rendelésből a fizetendő 15 euró és ingyen küldenek egy új kártyát. Csak azt nem értem miért nem lehet elküldeni e-mail-ben automatikusan. Ha nem kérdezem meg soha nem tudom meg.


Köszi az infót meg hogy utánajártál !

Csongor

Idézetet írta: xenosz2 Dátum október 17, 2017, 04:18:15 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Csongor Dátum október 17, 2017, 03:43:21 DÉLUTÁN
Nehany napja engem is szivat a Bittrex. Kerte, hogy ellenorizzem magam, Basic verification-t nem fogadta el, utana bekuldtem a szemelyi+szelfi kepet, ezt sem fogadta el, keri, hogy ismet kuldjem el. Ujbol nem tudom kuldeni, nincs ra lehetoseg, nincs hova kattintani. Mit tudok tenni? Szamomra eleg szep osszeg volt bent, most akkor felejtsem el?

Én írtam a supportra, de előbb oda is be kell regsiztrálni az e-mail címeddel és nyitsz egy support ticketet.

Egyébként azt is olvastam,hogy nem elég a selfie és a személyi. valakinek azt írták vissza,hogy a személyi mellett olyan selfiet készítsen ahol tartja a személyit jól láthatóa adatokkal és egy papírlapor rajta bitrrex felirat és egy aznapi datum
én  megcsinalom ezeket és hozzácsatolom a support tickethez
Irtam a supportnak, kivancsi vagyok mikor es mit reagalnak...

Retek

Sziasztok!
Tudtok arról infót ,hogy mikor lehet tölteni újra az uquid kártyára pénzt?

xenosz2

#1574
Idézetet írta: Csongor Dátum október 17, 2017, 07:17:17 DÉLUTÁN
Idézetet írta: xenosz2 Dátum október 17, 2017, 04:18:15 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Csongor Dátum október 17, 2017, 03:43:21 DÉLUTÁN
Nehany napja engem is szivat a Bittrex. Kerte, hogy ellenorizzem magam, Basic verification-t nem fogadta el, utana bekuldtem a szemelyi+szelfi kepet, ezt sem fogadta el, keri, hogy ismet kuldjem el. Ujbol nem tudom kuldeni, nincs ra lehetoseg, nincs hova kattintani. Mit tudok tenni? Szamomra eleg szep osszeg volt bent, most akkor felejtsem el?

Én írtam a supportra, de előbb oda is be kell regsiztrálni az e-mail címeddel és nyitsz egy support ticketet.

Egyébként azt is olvastam,hogy nem elég a selfie és a személyi. valakinek azt írták vissza,hogy a személyi mellett olyan selfiet készítsen ahol tartja a személyit jól láthatóa adatokkal és egy papírlapor rajta bitrrex felirat és egy aznapi datum
én  megcsinalom ezeket és hozzácsatolom a support tickethez
Irtam a supportnak, kivancsi vagyok mikor es mit reagalnak...

Sokakat éríint a dolog ez látszik a panaszok számából, vagy abból, hogy nem csak egy-két országot érint és kontinenstől is független. Hogy mi van a háttérben nem tudom, de számomra nagyon lassúnak tűnik az egésznek a kezelése valamint az, hogy összetett problémáról van szó, nem sima blokkolásról, vagy szimpla ellenőrzésről. Sokaknak vissza lett sorolva a már meglévő legmagasabb ellenőrzési szintjük a legalsóra, ami elég különös. Továbbá az is,hogy az ellenőrzési folyamat közben hibakóddal el van utasítva az, miközben a selfie ellenőrzési folymaatot véguő külső cég, a Jumio valós időben végzi ezt el, aminek a logban ott is van a nyoma. "JUMIO_SUCCESS"
Pár éves tapasztalatom van az online pénzkereső oldalaknál és ilyen susmákolást, akkor szoktam tapasztalni, amikor valami nem stimmel a háttérben. Nem mondom, hogy biztos csalás, de a gyenge kommunikáció általában azt jelenti, h nem kóser a dolog. Sok abszolút megbízhatónak tünő embert láttam már ,aki végül csaló lett.

ma egyébként a twitterjükön írt az egyik tulaj, hogy gyorsítanak a feldolgozáson.
https://twitter.com/ramikawach/status/921113099884621824?

vrm42

"ma egyébként a twitterjükön írt az egyik tulaj, hogy gyorsítanak a feldolgozáson."

Ez valószínűleg sikerült, vagy csak szerencsém volt, mert simán sikerült az enhanced pár perc alatt.

xenosz2

Idézetet írta: vrm42 Dátum október 21, 2017, 03:53:02 DÉLUTÁN
"ma egyébként a twitterjükön írt az egyik tulaj, hogy gyorsítanak a feldolgozáson."

Ez valószínűleg sikerült, vagy csak szerencsém volt, mert simán sikerült az enhanced pár perc alatt.

Hogy csináltad? Milyen dokumentumokat töltöttél fel? Ez jó hír lenne,de bitcointalkon,vagy a twitter oldalon is százasával vannak a panaszok.
Az elérhetőségüket a minimálisra degradálták. az e-mail support nem működik. van egy slack csatornájuk,ahova mnost már csak enhanced -dal lehet feliratkozni. egyedül a zendeskes support van elvileg,de ott is jelentős elmaradásuk lehet...

Fidel

Sziasztok!
Ma regisztráltam a poloniexre. Mennyi ideig tart körülbelül a verifikáció?
Hozzá tudom kapcsolni a poloniexhez a walletemet?
Ha a coinjaim átváltom másik coinra, akkor az ahhoz tartozó pénztárcába ki tudom utalni? Vagy tárolhatom őket online is a poloniexen?
Előre is köszi a válaszokat!

vrm42

Idézetet írta: xenosz2 Dátum október 21, 2017, 09:30:54 DÉLUTÁN
Idézetet írta: vrm42 Dátum október 21, 2017, 03:53:02 DÉLUTÁN
"ma egyébként a twitterjükön írt az egyik tulaj, hogy gyorsítanak a feldolgozáson."

Ez valószínűleg sikerült, vagy csak szerencsém volt, mert simán sikerült az enhanced pár perc alatt.

Hogy csináltad? Milyen dokumentumokat töltöttél fel? Ez jó hír lenne,de bitcointalkon,vagy a twitter oldalon is százasával vannak a panaszok.
Az elérhetőségüket a minimálisra degradálták. az e-mail support nem működik. van egy slack csatornájuk,ahova mnost már csak enhanced -dal lehet feliratkozni. egyedül a zendeskes support van elvileg,de ott is jelentős elmaradásuk lehet...

jogosítvány és selfie.

xenosz2

#1579
Köszönöm. Közben átváltozott a hiba error kód erre:
"Name Mismatch
We have failed to automatically process your documents due to your name from your basic application not matching what is found on your document. They will need to be manually reviewed. Please contact our support desk. Manual review typically takes 7 days but could be longer based on demand."

Tegnap küldtem egy e-mailt nekik, amit elvileg nem olvasnak. Az e-mailre küldött reklamáció átmásolódik az online felületre és automatikusan solved (megoldva) megjelőlést kap. Amit online írtam az maradt open (nyitott). Ennek ellenére tegnaphoz képest eltünt az előző hibakód ,ami azt írta, hogy hiba történt a processing alatt. Most már azt írja, hogy nem egyezik a  nevem a rendszerben és a személyimen, ami lehet, mert az acc-omban az egyik betüre elfelejtettem ékezetet tenni. de csak ennyi a különbség.
Ami furcsa, hogy a Basic-et se akarják megadni, pedig ,ahhoz nem kellene semmilyen igazolás. csak a név és cím.

azonban a problémák jellege egészen különböző másoknál. Van, akinek egyszerűen letiltották az accountját (disabled) másoknál a már meglévő enhanced szintett sorolták vissza. vannak akik visszakapták,de a szintjüket,de rögtön visszasorolták. és nagyon kevés megoldott ügy van az utóbbi napokban, annál több a panasz. a support alig,vagy egyáltalán nem reagál.
Itt van egy ürge 1 millió $ -on csücsül a Bittrex.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2306630.0