Sziasztok!
Van-e valakinek tapasztalata garanciális javítást illetően illetve mit célszerű tenni az én esetemben? A történet az hogy 2016.novemberében vettem egy ASUS rx470-es kártyát webshopból 66.000 ft-ért 3 év garanciával. Sajnos nem nagyon bírta a 24 órás műszakot a bányába és az egyik ventillátora teljesen leállt, nem nagyon hesselt egyértelműen a halálán volt és visszaküldtem nemrég garanciális javításra. Eltelt egy hónap semmi reagálás a javítást illetően ezért dobtam rájuk egy mailt, hogy mondjanak már valamit. Jön a válasz hogy elküldték javításra de nem javítható a termék és cserelehetőség sincs de visszafizetik a vételárat vagy levásárolhatom náluk. Ha jól tudom most minimum a dupláját érné az eredeti vételárnak. Ha a visszafizetést kérem kapok 66 rugót és bukok minimum ugyanennyit. Az lenne elfogadható ha teljesítményben hasonló terméket adnának de az meg nekik lenne bukó. Ki lehet belőlük valamit húzni? Volt már valakinek hasonló este? Érdemes egyáltalán erősködni vagy nyeljem be?
Köszi
Van-e valakinek tapasztalata garanciális javítást illetően illetve mit célszerű tenni az én esetemben? A történet az hogy 2016.novemberében vettem egy ASUS rx470-es kártyát webshopból 66.000 ft-ért 3 év garanciával. Sajnos nem nagyon bírta a 24 órás műszakot a bányába és az egyik ventillátora teljesen leállt, nem nagyon hesselt egyértelműen a halálán volt és visszaküldtem nemrég garanciális javításra. Eltelt egy hónap semmi reagálás a javítást illetően ezért dobtam rájuk egy mailt, hogy mondjanak már valamit. Jön a válasz hogy elküldték javításra de nem javítható a termék és cserelehetőség sincs de visszafizetik a vételárat vagy levásárolhatom náluk. Ha jól tudom most minimum a dupláját érné az eredeti vételárnak. Ha a visszafizetést kérem kapok 66 rugót és bukok minimum ugyanennyit. Az lenne elfogadható ha teljesítményben hasonló terméket adnának de az meg nekik lenne bukó. Ki lehet belőlük valamit húzni? Volt már valakinek hasonló este? Érdemes egyáltalán erősködni vagy nyeljem be?
Köszi