Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

HELP! Itt kérdezz ha kezdő vagy / elakadtál

Indította bbencee, december 02, 2016, 05:27:29 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 8 Vendégek van a témában

nmaxima

Sziasztok,
Van olyan itt aki vállal személyes okitást bányagépek terén (Szabolcs-hajdú megyéből) szeretnék belefogni, de mielőtt megtenném szeretném a saját szememmel látni, hogy működik ez az egész (nem a konfigurációra értem, azt össze tudom állítani, inkább programok, beállítások (kifizetések valóssága/hogyana érdekel)
Én annyira kezdő vagyok, hogy még most akarom össze állítani az első bányagépet, és az lenne a ?-Em, hogy jelenleg ahogy nézem a videó kari árakat..(eléggé elszálltak) , egy 6 kártyás rig többe kerül, mint egy pl :antminer s9 (várni kell rá, de jelenleg 1242$) meg lehet rendelni, Vegán videóját láttam anno még dupla áron volt a gép (gyermekbetegségekkel küzdött, nemtudom mi a jelenlegi helyzet) itthon valaki használ/bányászik ilyennel?
Segítségeteket előre is köszönöm, e-mailben , ha valaki van a környéken és szán rám időt, hogy megmutatja hogyan is érdemes ezt csinálni, természetesen (nem kérem ingyen) meghálálnám segítségét/idejét.
Üdv,

somogyi betyár

#1941
ASIC specifikus, csak bitcoin algo(ka)t tudsz vele bányászni. Szerintem felejtős.
"Ahol akarat van, ott mód is akad"

janixwow

Idézetet írta: AGS2014 Dátum május 22, 2017, 10:56:54 DÉLUTÁN
Sziasztok!
Kb. egy hónapja írtam először a fórumba. Akkor nagyon sok segítséget kaptam a kezdeti kérdéseimben(köszönöm). Most újra lenne egy érdekes,de még mindig kezdő kategóriás kérdésem.

Az előzmény: