Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

HELP! Itt kérdezz ha kezdő vagy / elakadtál

Indította bbencee, december 02, 2016, 05:27:29 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 25 Vendégek van a témában

Brolex

Sziasztok.
Lenne két gyors kérdésem. 3GB Vramos kártyákkal még meddig lehet ETH-et bányászni, mert hallottam vegán videójában hogy már csak pár hónapig, pontosan akkor meddig? Illetve pl. egy R9 390 és R9 390X-el is lehet bányászni 1 gépen belül igaz?  :)

edem22

Sziasztok!

Abszolút kezdő vagyok. Ma próbálkoztam először. XMR -t azaz Monero t szeretnék bányászni. Leszedtem egy programot amit elvileg ennek a bányászásához lehet használni. Erről az oldalról töltöttem le a CPU verziót. https://github.com/tpruvot/cpuminer-multi/releases
A kérdésem kérésem az lenne hogy segítsen valaki ezt beüzemelni?
Létrehoztam egy Walletet a MyMonero.com on.
Jelen pillanatban ez van a config fájlban:
cpuminer-gw64-corei7 -a timetravel -o stratum+tcp://yiimp.ccminer.org:3555 -u "my wallet" -p c=MAC

pause

Valaki ha tud segíteni megköszönném.
Üdv Ádám

sankoran

Idézetet írta: edem22 Dátum június 12, 2017, 01:33:03 DÉLUTÁN
Sziasztok!

Abszolút kezdő vagyok. Ma próbálkoztam először. XMR -t azaz Monero t szeretnék bányászni. Leszedtem egy programot amit elvileg ennek a bányászásához lehet használni. Erről az oldalról töltöttem le a CPU verziót. https://github.com/tpruvot/cpuminer-multi/releases
A kérdésem kérésem az lenne hogy segítsen valaki ezt beüzemelni?
Létrehoztam egy Walletet a MyMonero.com on.
Jelen pillanatban ez van a config fájlban:
cpuminer-gw64-corei7 -a timetravel -o stratum+tcp://yiimp.ccminer.org:3555 -u "my wallet" -p c=MAC

pause

Valaki ha tud segíteni megköszönném.
Üdv Ádám

Szia!

Keress egy olyan mining pool-t ahol monero is elérhető. Regisztrálj be, csinálj worker-t, ha kell.

És így fog kinézni értelemszerűen a pool címét, portot, workert, passt, neked kell beírnod megfelelőre.